I. Rezervavimo procesas Online
Rezervavimas pasinaudojant rezervavimo sistema atliekamas taip:
1. Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomus Paketus bei standartines nakvynes, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje.
2. Susipažinęs su Paketo sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti terminą pasirinktam kambariui bei papildomas sąlygas arba paketą.
3. Išsirinkęs pasiūlymą Klientas pereina į kitą žingsnį – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas dėl rezervavimo.
4. Užpildęs duomenis, Klientas gali atlikti avanso apmokėjimą vienu iš šių būdų:
* kredito kortele (Visa, Mastercard, Eurocard);
* elektroniniu banko pervedimu (AB Swedbank);
4a. Pasirinkęs vieną ir dviejų pirmųjų galimybių, Klientas nukreipiamas į puslapį, kuriame galima atlikti pinigų apmokėjimą pasinaudojant sistema AB Swedbank. Duomenų autorizavimas prasideda susijungus su sistema šifruoto 128 bitų protokolo pagalba. Sistemai AB Swedbank priėmus įmoką, Klientui automatiškai pranešama el. laišku, patvirtinančiu apmokėjimą ir rezervavimą. El. laiške bus nurodyta: kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina, įmokėtas avansas ir suma, kurią reikės mokėti viešbutyje. Likusią sumą už įsigytą nakvynę Klientas sumoka viešbutyje. Rezervavimą patvirtinantį el. laišką reikia pateikti viešbutyje kaip sumokėto avanso įrodymą bei likusios sumos apskaičiavimą.
4b. Klientui pasirinkus trečią galimybę (mokėti banko pervedimu arba vėliau), jis el. paštu gaus pradinio rezervavimo patvirtinimą, kuris bus patvirtintas sumokėjus avansą paprastu banko pervedimu arba interneto sistema. Rezervavimas laikomas pradiniu 48 valandas nuo jo užsakymo ir, per tą laiką negavus avanso, gali būti panaikintas. Gavus avansą, Klientas gauna rezervavimą patvirtinantį el. laišką, kurį reikia pateikti viešbučio administratorei galutiniam atsiskaitymui.
4c. Vartotojas, naudojantis asmeminę paskirą BookingRobot sistemoje, turi galimybę susieti savo kreditinę (-es) kortelę (-es) su paskyra. Šiuo atveju, kiekvieną kartą perkant viešbučio paslaugas, piniginės sumos, nuo kliento kreditinės sąskaitos bus nurašomos automatiškai, vieną kartą, paslaugos pirkimo metu. Atšaukti kortelės susiejimą klientas gali bet kuriuo metu, paskyros nustatymuose, punkte „Mokėjimo kortelės" paspaudęs mygtuką „Ištrinti". Kliento kreditinių kortelių duomenų saugumą garantuoja LB registruota įmonė AB Swedbank.
5. Klientas supranta, kad internetinėje rezervavimo sistemoje įvykus gedimui / programavimo klaidoms, jei, atsižvelgiant į paslaugų sudėtį, paskelbta paslaugų kaina yra nepagrįstai maža / didelė, viešbutis turi teisę per 10 dienų nuo rezervavimo patvirtinimo informuoti Klientą dėl klaidos ir reikalauti sumokėti pilną kainą, o Klientui atsisakius sumokėti pilną kainą – nutraukti sutartį / atsisakyti teikti paslaugas, nepadengiant Kliento nuostolių.
Ia. Rezervavimas pagal užklausimą
Nesant laisvo kambario užsakant internetu, Klientui gali būti pasiūlytas kambarys pagal užklausimą. Užpildęs formuliarą, Klientas el. paštu gauna termino patvirtinimą (arba jo nebuvimą) ir informaciją apie tai, kaip sumokėti avansą. Klientas gali sumokėti avansą kredito kortele, elektroniniu arba paprastu banko pervedimu. Rezervavimas bus patvirtintas avanso gavimo metu. Sumokėjęs avansą, Klientas gaus el. laišką, patvirtinantį rezervavimą, kurį reikia pateikti atvykus į viešbutį galutiniam atsiskaitymui.
II. Apmokėjimas
1. Klientas sumoka nurodytą avansą vienu iš sistemoje naudojamų trijų būdų, o likusią dalį sumoka atvykęs į viešbutį.
2. Klientas nemoka jokių išlaidų, susijusių su rezervavimo sandorio vykdymu.
3. Jei Klientas atliko rezervaciją Viešbučio pasiūlyta akcijine kaina su akcijos paslaugų paketu, Klientui pakeitus užsakymo sąlygas, Viešbutis turi teisę perskaičiuoti visą užsakymo kainą pagal tuo metu galiojančias kainas.
III. Rezervavimo panaikinimas
1. Panaikinus rezervavimą likus ne mažiau kaip 7 dienų iki numatyto atvykimo, tai nemokama. Viešbutis privalo per 21 dieną grąžinti visą sumokėtą avansą.
2. Panaikinus rezervavimą likus mažiau kaip 7 dienų iki numatyto atvykimo, avansas lieka viešbučiui. Panaikinus rezervaciją šiuo atveju prarandama visa sumokėto avanso suma.
IV. Baigiamosios nuostatos
1. Klientas privalo teisingai nurodyti duomenis rezervavimo formuliare. Viešbutis neatsako už neteisingai pasirinktą atvykimo arba išvykimo terminą nei už klaidingus Kliento nurodytus kitus duomenis.
2. Už teisingą imamų rezervavimo pinigų aptarnavimą atsako elektroninė apmokėjimo sistema AB Swedbank.
3. Viešbutis arba rezervavimą internetu aptarnaujanti firma neatsako už sistemos nepasiekiamumą ne dėl jų kaltės ir už kitus nuo jų nepriklausančius nesklandumus.
V. Asmens duomenys
Rezervuodamas paketą viešbutyje, rezervuojantysis sutinka, kad jo asmens duomenys patektų į serviso duomenų bazę. Šie duomenys bus naudojami rezervavimo procedūrai įvykdyti iki galo bei rinkodaros tikslais pagal sutarties dėl asmens duomenų apsaugos sąlygas.
VI. Nuostatų patvirtinimas
Pažymėjęs „susipažinau su taisyklėmis“ Klientas pareiškia, kad suprato taisyklėse pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinus taisyklių, rezervavimas neveikia.
Dovanų kupono užsakymo taisyklės:
1. Dovanų kuponas (-ai) patvirtina dovanų kupono (-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis už dovanų kupone (-uose) nurodytą sumą
2. Dovanų kupono (-ų) turėtojai gali naudotis tik viešbučio „Galia" paslaugomis
3. Pageidaujamai paslaugų pirkimo sumai viršijus dovanų kupono (-ų) vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti grynaisiais pinigais
4. Dovanų kuponas (-ai) nėra keičiamas (-mi) į grynuosius pinigus
5. Dovanų kuponas (-ai) galioja 3 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip
6. Jeigu dovanų kuponas (-ai) nebuvo panaudotas (-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, vėliau jis (jie) laikomas (-mi) negaliojančiu (-iais)
7. Dovanų kupono (-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone (-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama
8. Dovanų kupono (-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu (-ais), PVM sąskaita faktūra neišrašoma
9. Dovanų kuponas (-ai) turi būti išnaudotas (-oti) per vieną kartą
10. Dovanų kupono turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta Dovanų kupone (-uose), likusi suma Dovanų kupono turėtojui negrąžinama. Dovanų kuponą privalu išnaudoti per vieną kartą.
SKUNDŲ SPRENDIMAS
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos galite pateikti viešbučio administracijai el. p. hotel@galia.lt, tel. +370 659 81818 arba Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Skaityti daugiau
Slapuko pavadinimas | Slapuko paskirtis | Sukūrimo momentas | Galiojimo laikas | Naudojami duomenys |
---|---|---|---|---|
XSRF-TOKEN | Aplikacijos saugumui padidinti. | Įeinant į svetainę | 2 valandos | |
laravel_session | Sesijos slapuko sugeneravimas | Įeinant į svetainę | Iki svetainės lango uždarymo | PHP sesijos identifikatorius |
_ga | Google Analytics | Įeinant į svetainę | 2 metai | |
_gid | Google Analytics | Įeinant į svetainę | 4 metai | |
agree_with_cookies | Pažymi, kad vartotojas sutiko su slapukų naudojimu. | Paspaudus sutinku mygtuką. | 4 metai | |
extend_reservation_in | Saugo laiką iki rezervacijos pabaigos | Sukūrus kambario rezervaciją. | 1 dieną |